Mistyczna Joga Agnieszka Pawłowska

Kursy i warsztaty z medytacji i jogii

meditation, yoga, silhouette-4126149.jpg

Yoga Nidra

Po wakacyjnej przerwie wracamy do zajęć online. 

Medytacja

Jak Medytować

Medytacja zawsze prowadzi ku Źródłu, ku Świadomości czyli do Boga i pozwala otworzyć się na Dobro, zjednoczyć z Prasiłą i poczuć płynącą z niej energie Miłości i Pokoju.
Zaczynając medytować ważne jest, aby zrelaksować się , czyli odprężyć fizycznie i umysłowo, do tego służy prawidłowe oddychanie, potem należy skierować uwagę do swojego wnętrza i myśleć o Bogu, miłości ( jak kto go pojmuje), dalszym etapem jest rozszerzenie świadomości i poczucie nieskończoności z Bogiem.
Badania naukowe potwierdzają, że osoby, które naprawdę umieją medytować, pozbywają się wielu dolegliwości fizycznych i są mniej podatne na stresy oraz potrafią się szybko skoncentrować i szybko podejmują decyzje.
Medytując otwierasz się na wiedzę z Kronik Akaszy oraz znajdujesz wewnętrzny pokój.

Moje Obrazy - Kup obraz

Ośmiostopniowa ścieżka jogi

Rozwijanie praktyki należy rozpocząć stopniowo.
Na początku umacniamy się w moralnym życiu, samodoskonalimy, zachowujemy dyscyplinę, praktykę asan i pranayamy ( oddychanie).
Pozostałe części: powściągniecie zmysłów, koncentracja, medytacja i stan samadhi wynikają z osiągnięcia perfekcji w pierwszych czterech.
YAMY I NIYAMY – uniwersalne zasady moralne, wskazówki dotyczące samodyscypliny i samodoskonalenia są niezbędnym fundamentem właściwej, przynoszącej korzyści praktyki. Rozwijanie w sobie 5 yam i 5 niyam pozwala żyć w zgodzie i harmonii z otoczeniem.
ASANY – pomagają w rozwijaniu samoświadomości, oczyszczają ciało na fizjologicznym poziomie, dają siłę i zdrowie. Właściwa praktyka daje poczucie równowagi, odblokowuje ciało, uwalnia napięcia. Jest sztuką samoobserwacji, poznawania własnych ograniczeń i pracy z nimi na fizycznym poziomie – przygotowuje do pranayamy.
PRANAYAMA – ćwiczenia oddechowe integrujące ciało i umysł. Kontrola i różne sposoby oddychania dopełniają proces samooczyszczania i usuwania napięć z ciała.
“Praktyka Pranayamy powinna nastąpić po osiągnięciu mistrzostwa w asanach” ( Yoga Sutry. II, 49)
YAMA – 5 podstawowych zasad moralnych
ahimsa – niekrzywdzenie, nie używanie przemocy
asteya – niekradzenie
satya – prawda, życie w prawdzie
brahmacarya – wstrzemięźliwość
aparigraha – niegromadzenie
NIYAMA – 5 podstawowych założeń indywidualnej samodyscypliny
sauca – czystość
santosa – zadowolenie, spokój
tapas – zapał, wytrwałość, wysiłek
svadhaya – obserwacja, badanie, samokształcenie
isvara pranidhana – oddanie się, zrzeczenie
Zapraszam do wspólnej ścieżki rozwoju 🙂
Namaste
Agnieszka Pawłowska

YIN JOGA I JOGA NIDRA

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w Lesznie Wielkopolskim. Zajęcia są tematyczne 🙂

Zajęcia są dedykowane dla każdego. 

Proszę przynieś ze sobą, matę, kocyk i poduszkę. 

Zapisz się na zajęcia tel. +48 733 110 063 

Joga leszno

YIN JOGA I JOGA NIDRA O

Medytacja

Zajęcia odbywają się online przez zoom

Zajęcia są dedykowane dla każdego. 

Proszę przynieś ze sobą, matę, kocyk i poduszkę. 

Zapisz się na zajęcia tel. +48 733 110 063 

Joga dla dzieci Leszno

Joga dla dzieci na wesoło

Joga dla dzieci odbywa się wyłącznie stacjonarnie. 

Zapisy tel. +4873311063

meditation, peace, happiness-5192500.jpg

Już od 20 zł za zajęcia

O mnie

Jestem szeptunką, szamanką i uzdrowicielką. Moje osobiste doświadczenia życiowe i choroba zaprowadziły mnie do szukania alternatywnych metod uzdrawiania. Tak odkryłam i pokochałam siebie ponownie, zaakceptowałam nieakceptowalne i wyzdrowiałam.

Baba Mungu

Opowieść o białej szamance w Afryce. Jest to


Zapraszam na mojego Bloga

Moje życie …………

I porady dotyczące medytacji, rozwoju duchowego i osobistego

1602935047231

Moje Obrazy - Kup obraz

Kontakt

Phone Numbers​

+48 733 110 063

Email:

agapawlowska1978@gmail.com

Address​

Leszno Poland and Dar es Saalam, Tanzania

Follow Us